lunes, 2 de abril de 2007

Autèntica inauguració

Hola tothom, em presento, sóc l'Oriol Granero i aquest bloc va ser creat amb l'absurda excusa de fer un treball per a la universitat. Aquest simple motiu junt amb l'enorme impuls d'un gran i autèntic amic com és en Gerlac (amb aquest ja sumo un fotimer de favors que m'has fet...) m'han fet recapacitar de l'utilitat de tenir un espai propi i privat on poder escriure sobre tot el que em passa i per remoure tots els meus pensaments que en són molts però que realment mai m'he atrevit a plasmar-los en un suport diguem físic o virtual.
Per cert els dos altres dos noms que surten al primer missatge són dos bons companys de la uni amb els que havia de fer la pràctica però al final jo m'he acabat apoderant d'aquest bloc.
Intentaré anar escrivint amb relativa freqüència però serà realment benvingut qualsevol tipus de crítica o comentari sobre qualsevol tema que es tracti aquí, així que amics/gues ja sabeu, espero que l'experiència que aquí comença sigui un fòrum on tothom pugui dir la seva.
Salut

No hay comentarios: